SMU Toys Haul (LEGO Friends, Hot Wheels & Transformers Prime), 2/4/2012




People Who Liked This Video Also Liked

SMU Toys Haul (LEGO Friends. Hot Wheels & Transformers Prime). 2/4/2012
SMU Toys Haul (LEGO Friends. Hot Wheels & Transformers Prime). 2/4/2012
SMU Toys Lunch Time & Haul (Transformers. Marvel. LEGO. Hot Wheels & More). 3/26/2012
SMU Toys Lunch Time & Haul (Transformers. Marvel. LEGO. Hot Wheels & More). 3/26/2012
SMU Toys Mini Haul (LEGO Friends. Hot Wheels & Matchbox). 1/23/2012
SMU Toys Mini Haul (LEGO Friends. Hot Wheels & Matchbox). 1/23/2012
SMU Toys Haul (Hot Wheels. Transformers. Mega Bloks & More). 8/29-9/1/2013
SMU Toys Haul (Hot Wheels. Transformers. Mega Bloks & More). 8/29-9/1/2013
31st Toy Haul week of 12-04-12 (Hot Wheels. Transformers and Power Rangers)
31st Toy Haul week of 12-04-12 (Hot Wheels. Transformers and Power Rangers)

Did this video help you?

Frslow_Armani: haha yeah mach diesel. ok found you

Frslow_Armani: nothing much, armani . your pic is you in a mask and your airsoft gun right? LMFAOOOO

Frslow_Armani: nice s2000! lol do you ever get caught with the booty cam? hey i sent you a FR on facebook

DocTorACTIONFIGURE!117: nice haul!love those prime figures!me and my friend had a fast and furious marathon when i stayed at his house.first we ordered a HUGE pizza,and a load of coke and fries,and some other stuff (we basically orderd a ton of crap)and watched 3 of the fast and furious movies,which were EPIC!my friends also had some money,as hed been saving up for a while,and then we went online and orderd a few halo figures.sorry,i dunno why im putting all this in a comment.plz plz plz review those prime figures!XD

Alvincao65: Also I went to target today and found the new 2012 star wars sets!ps:I got the clone and droid battle pack!

Alvincao65: @smutoys mcdonald is going to have transformers prime happy meal toys next!!!(right now its star wars spiners)(for boys)

The Harley Hooligan: gotta luv tf prime

momostarwars: nice haul! do you know what the shorter cards mean with the hotwheels? LMK man.

LRdrum21: @smutoys The coin bank is pretty snazzy! lol Have you seen the lamp?

Nabil6901: @smutoys haha :) I've seen only once at Target Bumblebee but the 6 in figure. I regret I didn't pick him up but if I see him again I'll definitely be picking him up

LRdrum21: duuuude those cyberverse figures are sick!! I went out with my girl today and found nothin :( but she did get me a Boba Fett alarm clock xD

TFanPage101: @smutoys HaHa, yeah I know, trust me you aren't the only one

TFanPage101: @smutoys Yeah, there changing almost all the line names, at least for Transformers Prime Robots In Disguise

TFanPage101: @smutoys Deluxe Figures

TFanPage101: So much Transformers Prime must have. Yeah, I'm probably ganna army build the Vehicons Cyberverse and the Deluxe (Revealers)

Alvincao65: @smutoys blaster has not been seen yet in season 1.i think he might be in season 2.blaster was in G1 and was like an autobot soundwave.cause hes a radio

Alvincao65: @smutoys i think it is a voyager class

Liam James Wall Walldo: @smutoys I'm still laughing bro I can imagine this haha you totally should and I seen a dude that looked like you :L

Liam James Wall Walldo: @smutoys that made me laugh so much you should mate

Alvincao65: no no i was right their is a blaster he is a figure
Rating:
SMU Toys Haul (LEGO Friends, Hot Wheels & Transformers Prime), 2/4/2012 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

EnDeR BroO: Хебрин добавь меня в игре в друзья если что меня зовут Берелонд в игре я 49 уровня защитник. P.S если сможешь)
whez08: What kind of review is that when you wouldn't even show the item operational? You could've plugged it in to give us idea how loud it is.
Alex Yudin: Проблема в деформации плеча
Linda Loom: Love !!! New sub !!! If you could sub to me that would be great
CALIDAD RIOS: HOLA MIS CALIDOSOS Y CALIDOSAS, TAMBIEN ESTOY VENDIENDO ADEMÁS DE LAS CUENTAS PREMIUM FULL ACCESS, CAPAS DE OPTIFINE Y CUENTAS DE MINECRAFT NFA. LINKS EN LA DESCRIPCIÓN
Adi Studio: can we recreate this beautiful & power temples which were distracted
Diego Fernando Mina Quijano: Este canal es una referencia para mí, por ese motivo descargué la aplicación y la probé una semana exacta. Llegué a la conclusión que tiene buenas alternativas, la considero muy completa, pero... a la hora de dar el pronóstico, Carece de exactitud. No es muy exacto. Había días que pronosticaba lluvia, y en realidad es que había unas altas temperaturas. Me parece que no cumple con su mayor propósito.

SMU Toys Haul (LEGO Friends, Hot Wheels & Transformers Prime), 2/4/2012