EASY 3-step Cut Crease Tutorial + GLITTER Cut Crease




People Who Liked This Video Also Liked

PawPaw Reviews The Big Easy Oil-Less Turkey Fryer by Char-Broil
PawPaw Reviews The Big Easy Oil-Less Turkey Fryer by Char-Broil

"Easy A' Movie Reviews
How to Write a Literature Review in 30 Minutes or Less
How to Write a Literature Review in 30 Minutes or Less
Lose Belly Fat In 3 Days With an Easy Egg Diet
Lose Belly Fat In 3 Days With an Easy Egg Diet
How To Lose Weight in 3 Easy Steps!
How To Lose Weight in 3 Easy Steps!

Did this video help you?

Dian Elmaya: Simple cut crease ,, I Love it so βœ¨πŸ–€βœ¨

Sumera Ghani: which foundation did you use? your face looks so smooth .i want to full coverage and not the dry foundation

Amilii Wi: Thank You, that helped so much 😘

Maraviar McCoy: You really slowed down and explained each step precisely. Also I've been practicing and no luck with the outcome I never was into makeup but now I'm starting to get into it ,so nice tutorial.

sadyah saleem: Very easy

Filza Qureshi: Love this look❀

Lindsay Stevenson: Wow thank you so much I think I finally understand and can remember how to do a cut crease properly lol!!!! And you are so gorgeous btw really truly you are!!!! Keep up the great work you slay it girl!!!!!!!!!

Nicole TΓΊ Dominicana: πŸ’–πŸ’–πŸ’–

Brownie Baby: Great video ! I’m new to makeup this video was very helpful.

Betsy Hernandez: Why does the glitter always peel 😩

Kirsty Roberts: What's her Snapchat!?

Ebony Matthews: Beautiful. Very useful

BeautyGirl 4life: U should so do more cuz I finally got it down I just do the halo eyes cuz I can never get the crease down but I did get a new brush tried it out on this video n it looks okay for finally learning this so plz do more!!!

Poonam Khorwal: superb beautiful blending

Nicole Swingle: What lip liner and lipstick are you wearing?

Shreya Vittaldev: This is the most simple, precise tutorial I've seen for cut-crease! Thank you <3

ennaydal barquilla: Hi dear do you use one blending brush for eye shadow?

Hope CARPINTINO: My God, your beautiful

Halima Begum: I love this look so much Its my fave look 😍 I'm gonna try and do it. Thank you so much for this video xxx

Nikki Ortega: This video was super helpful thanks!!
Rating:
πŸ”ͺ EASY 3-step Cut Crease Tutorial + GLITTER Cut Crease πŸ”ͺ 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

Kondwani Kaonga: how much QD32-021378A
mohammed amine: My twin had 20 million within just 3 months on FIFA and assumed he was regarded as unbelievable. The ass was not gonna tell me therefore I checked out his web history and between all of the sex sites he views I found it. Ahhhahaha. He got efficient at buying and selling utilizing the Zappo Fifa Gold System (Google it!)
DinaPlays: The warrior pieces are swapped by mistake guys!
Nannette Battista: work goes much faster with Avasva plans.
skylar valdes: I wish u wrote the algorithms above
adan alquicira: What bolt ons does it have???
Wench: You left the army because your president was using unmanned drones to kill insurgents and a few civvies? yeah, that's not good, but if you're a ground troop (i presume you were) and had a bit of brains then you would never shoot someone who is not holding a gun. The reason Obama managed to kill some civilians is because he was using a crap ton of explosives where it's easy to kill a large amount of people in an area, innocent or not. If you want civvies to stay alive, rejoin the army.

πŸ”ͺ EASY 3-step Cut Crease Tutorial + GLITTER Cut Crease πŸ”ͺ