Petrified Blazebit Review - Miscrits SK




People Who Liked This Video Also Liked

Petrified Blazebit Review - Miscrits SK
Petrified Blazebit Review - Miscrits SK
Petrified Toothy Review - Miscrits
Petrified Toothy Review - Miscrits
Petrified Pujin Review - Miscrits
Petrified Pujin Review - Miscrits
Petrified Crackles Review - Miscrits
Petrified Crackles Review - Miscrits
Miscrits WOC : Petrified Hambug review + new ability review
Miscrits WOC : Petrified Hambug review + new ability review

Did this video help you?

Nike The Angel: liquid magma 25ap and its outrageouslt strong my vesuvian rapid oxidation does more damage than that and its powerful

Gaming And Anime: i got petrified Blazebit free

Daniel Nolan: Can somebody tell me if my Petrified Eruptacus is strong? HP:136 Speed:65 EA:80 PA:58 ED:77 PD:97 also I gave him Ryuu Statue,Prapple and Magicite Ring so his stats are a bit higher and hes only level 30 so yeah tell me if mine is good pls :)

Mr. Yus: Please do Lovelorn vs Treemur
I dont know which is stronger...
I got Lovelorn from the arena
And I got Treemur from mansion
Just tell me which is stronger in level 35.....
PLEASE

Mr. Yus: Please do Lovelorn vs Treemur.....
I got Lovelorn from arena
I got Treemur from mansion..
I am only rank 44.... Please tell me which is stronger if they become level 30

CARLOS VILANOVA: I FOUND HIM¡¡¡¡¡

JohnJacob Villegas: light is better than that

Gabriel Reljic: Where do u get tjese

Ryan Dennis: random is always confusing. was gonna train it. But, now I may reconsider this. 

rockduelist666: Yours ea is bad but it could be elite!!!!!

MR Amu: wtf they have literly just take out the colors and charge us money for it

Ziad Ahmed: CLAVIGER AND TOOTHY REVIEW PLZ

Michael Ritchie: Most everybody has lots of gems!  You may as well spend them on this guy!  With the random stats you could get real lucky.  I've seen one with both defenses in the 90s.

Dolph Ziggler: where can we get it ?

I.km_.b: petrified sucks!

I.km_.b: i was gonna buy it but i dont know :/

Natsu Dragneel: Very nice vid & quality Miscrimania! Please keep up the good work!  :D

Jonas Le: Lol that pretified blazebit don't have complet confusion? O.o
Rating:
Petrified Blazebit Review - Miscrits SK 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

ภีม สัมฤทธิ์: อยากไปมากครับ เดวสงกรานจะไป
Nike The Angel: liquid magma 25ap and its outrageouslt strong my vesuvian rapid oxidation does more damage than that and its powerful
stelthmunky: [Chatter: 1:38 "I'm inside one of the houses on Fairview" 2:18 "Kinda makes you miss the days.." 2:43 "I'm at your 2" 3:16 "I can't shake these things" 4:15 "ARGH!" + scary basement 4:46 "Hawthorne, come in"] 5:29 Just an intense moment.
Stphany auxiliadora Balladaresquiroz: me encantan los sopkim
Сергей Андрюхин: Поздравляю С Новым Годом! ну и конечно с пополнением в семье! Здоровья, счастья вам! и побольше трофеев!
Georgina Najarro: I love your explanations
Adam! thank you!!!!!!!!!!!!!!!!

R1_Rebe1: I love my chain+lock combo! Pëwag is the best security chain out there at a third of what big bike chain companies charge!

Petrified Blazebit Review - Miscrits SK