EYEBROW HACKS That Everyone Should Know!




People Who Liked This Video Also Liked

EYEBROW HACKS That Everyone Should Know!
EYEBROW HACKS That Everyone Should Know!
Eyebrow Hacks Everyone Should Know!
Eyebrow Hacks Everyone Should Know!
Eyebrows Hacks EVERY Girl Needs To KNOW!
Eyebrows Hacks EVERY Girl Needs To KNOW!
10 WEIRD Eyebrow Hacks EVERYONE Needs To Know!
10 WEIRD Eyebrow Hacks EVERYONE Needs To Know!
Eyebrows Hacks EVERY Girl Needs To KNOW! #2
Eyebrows Hacks EVERY Girl Needs To KNOW! #2

Did this video help you?

Suehaile Maldonado: none of this crap worked😤😤😤😤😤😤😤😭

Miss Jackson Hates Snakeu: I've overplucked them with my fingernails
Yes they became messy, but at least they've grown back almost normally through the past few months

Aya Nim: you look so pretty here!!!

cecilie: Pls zoom..

Triniluv86 Richardson: Lol luv ur energy

Poo Poo: Consiller

Rachael Shaabani: Loved this! Btw, castor oil is also an astringent oil so it can be used for oil cleansing the face. However, you need to mix it with another oil so it's not too harsh. Which leads me to my next comment, I wonder if it can damage your eyes to put castor oil on your lashes?!

Loretta Welsh: You re the Lucille ball of makeup tutorials

J̥ͦḁͦy̥ͦ-M̥ͦḁͦy̥ͦ S̥ͦt̥ͦo̥ͦj̥ͦḁͦn̥ͦo̥ͦv̥ͦi̥ͦc̥ͦ: Am i the only girl that's wayyyyy too lazy yo do all this! 🤣

Anna Namyotova: lol u should do vioce overs

Jenn Sian: Love your voice xD it’s so cute. But girl, how did you do your hair

Adeline Proverbs31: I clicked because of the sharpie.

Jessica Wolfe: turned off after the 5th time she did that side tongue bite thing..cant

Jessica Wolfe: turned off after the 5th time she did that side tongue bite thing..cant

Zarai Calderon: ❤😊

Katriana F: Why does this video have so many hate comments? Don’t people have anything better to do than be mean? Laura is an independent and unique girl who is proud to be herself, she doesn’t need to change herself to fit your ridiculous standards.

Jessica Jacquet: You’re awesome

Jodi Mchugh: Omg love u xx

Melissa Sutton: Omg I came up with using hairspray to hold my brows in place in the 90's when I was a teen!

Allissa Hicks: ***"sisters not twins." not, "friends not twins." Seriously? That didn't even make good sense, duh I mean friends could never be twins!
Rating:
EYEBROW HACKS That Everyone Should Know! 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

Alison Shaffer: The 25th was my birthday too!!! Twenty-six years young :)
Dead Pool: Love it😐😓
Юдия Казанцева: Посмотреть стоит .
Nani Mishel: I always watch this vid wen I was 8 year old n now im 11!!idk it was gonna be here still!!!
Allkindsofgains: phantom 3 looks significantly better imo
Cidera Dukuray: I love the craft ideas
Jonathan Domenech: The iPod Hi-Fi actually sounded amazing, but the price was just too high.  More expensive than some iPods that were available at the time.

EYEBROW HACKS That Everyone Should Know!